Home » , , , , » Mine (2016) Play Movie

Mine (2016) Play Movie

Watch Full Movie Mine in High Quality. Full Movie Streaming Mine in High Definition Format. Watch Streaming Mine in Top Quality. Online Streaming Mine in Best Look Video Format. Download Full Mine in Best Video Format.


Notice total beskrivelse af Mine nedenfor:
  • Original titel : Mine
  • Film titel : Mine
  • År for film : 2016
  • Genrer af film : Thriller, Krig,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2016-10-06
  • Virksomheder af film : Eagle Pictures, The Safran Company, Ministero per i Beni e le Attività Culturali (MiBAC), Roxbury, SUN FILM, Mine Canarias,
  • Landene i film : Italy, Spain, United States of America,
  • Sprog af film : English, Português,
  • Varighed film : 106 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.5
  • Youtube ID film : hzUj42eaHEc
  • Oversættelse af film : ID,FR,HE,EN,IT,FR,RU,PL,ES,PT,TR,CS,DE,ZH,KO,EL,FI,BG,NL,DA,HU,ZH,PT,TH,
  • Aktører film :David Kirk Traylor (Commander Barton (voice)), Geoff Bell (Mike's Father), Clint Dyer (Berber), Annabelle Wallis (Jenny), Luka Peroš (Delta Force #1), Ines Pinar Mille (Berber Girl), Daniel Sandoval (Mike (Boy)), Armie Hammer (Mike), Juliet Aubrey (Mike's Mother), Edoardo Purgatori (Radio Operator), Tom Cullen (Tommy Madison)

3707104

Mine is the better film manufacured by Eagle Pictures, The Safran Company, Ministero per i Beni e le Attività Culturali (MiBAC), Roxbury, SUN FILM, Mine Canarias, utilizing a beskrivelse af filmen er "Snigskytten Mike og hans spotter havner i problemer under en militær operation i et ørkenområde. Operation slår fejl, og de to mænd strander alene i ørkenen. Pludselig går det op for dem, at de er havnet midt i et minefelt. Hvert skridt, de tager, kan bliver deres sidste. Der er ikke andet at gøre end at stoppe op og vente på, at hjælpen når frem. Desværre vil der gå 52 timer, før deres kollegaer kan nå frem. Der er meget, der kan nå at gå galt på den tid.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and finest bedste skuespillere.

If your aim to look for Film efter titel Mine, you are well on just the right websted. Her kan du keep your eyes open for gratis eller downloade det out of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. It is also possible to ur various nyeste filmtitler without spending a dime ved at registrere when you're a medlem. You simply tager 2 minutes to register as well as voluminous nyeste film as a gift

... Download Movie Mine in HD Format 1080p ....




Screenplay : Fabio Guaglione, First Assistant Camera : Gaizko Fanarraga, Editor : Filippo Mauro Boni, Director : Fabio Guaglione, Still Photographer : Quim Vives, Co-Producer : Joan Mao, Original Music Composer : Luca Balboni, Foley : Mauro Eusepi, Assistant Costume Designer : Vinyet Escobar, Editor : Matteo Santi, Visual Effects Editor : Filippo Mauro Boni, Executive Producer : M.A. Faura, Sound Recordist : Hector Martín, Co-Producer : Pasquale Pozzessere, Editor : Fabio Guaglione, Executive Producer : Natalia Safran, Original Music Composer : Andrea Bonini, Script Supervisor : Juan Antonio Agulló, Co-Producer : Andrea Cucchi, Costume Design : Coro Mateo, Sound Editor : Omar Abouzaid, Sound Re-Recording Mixer : Sandro Rossi, Casting : Rose Wicksteed, Visual Effects Coordinator : Franco Valenziano, Makeup Artist : Patricia Reyes, Modeling : Riccardo Bancone, Production Design : Mani Martínez, Director : Fabio Resinaro, Co-Producer : Isaac Torrás, Makeup Artist : María Digna Balsa, Producer : Peter Safran, Screenplay : Fabio Resinaro, Visual Effects Supervisor : Corrado Borean, Director of Photography : Sergi Vilanova, Steadicam Operator : Pau Reig, Gaffer : Xavier Sarasa, Casting Assistant : Charlotte Chapman
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Mine helt længde og har den link til dette flick Mine in Best Quality.


Tags: father son relationship, landmine, sandstorm, hallucination, stranded, survival, soldier, desert, flashback, u.s. marine, assassination attempt,

0 comments:

Post a Comment